Company of Heroes 2 z innowacyjną technologią pogodową ColdTech

Firma THQ oraz studio Relic Entertainment podzieliły się informacjami na temat technologii, która zostanie zaimplementowana w nadchodzącej strategii Company of Heroes 2.

System ColdTech ma jak najwierniej oddać zimowe warunki panujące na froncie wschodnim II wojny światowej, przedstawionym w tytule. Według producentów, to pierwsza tak zaawansowana technologia odpowiadająca za symulację pogody, która zagościła w strategii czasu rzeczywistego. Trzeba przy tym dodać, że jest ona integralną częścią nowego autorskiego silnika Essence Engine 3.0, napędzającego grę.

ColdTech wpłynie znacząco na wygląd pola bitwy, zapewniając realistycznie wyglądający śnieg, który w zależności od siły wiatru i temperatury, ma dynamicznie przykrywać pojazdy, budynki oraz jednostki. Warto więc pamiętać o łatwo zdradzających naszą pozycję śladach, które pozostawiają przemieszczające się odziały. Równie ważną rolę co biały puch odgrywać będzie lód, pokrywający wielkie rosyjskie rzeki i jeziora. W zależności od miejsca, będzie on posiadał zróżnicowaną teksturę i grubość. W widoczny sposób wpłynie to na prędkość poruszania się po nim piechoty lub sił zmechanizowanych. Lodowe mosty i drogi mogą zostać zniszczone, spychając jednostki i sprzęt w głęboką toń, co z pewnością skutecznie wykorzystają doświadczeni dowódcy.

ColdTech odtwarza także przerażające mrozy, które towarzyszyły żołnierzom na froncie wschodnim. Piechota wystawiona na działanie niskich temperatur będzie powoli zamarzać na śmierć. Aby zapobiec stratom ludzkim musimy rozpalać ogniska i kierować naszych podwładnych do budynków, gdzie będą mogli się choć trochę ogrzać. Twórcy przewidzieli również inne i bardziej ekstremalne zdarzenia atmosferyczne, takie jak śnieżyce, które będą mogły zaskoczyć nas w dowolnym momencie zabawy.

Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine


Klemens
2012-07-25 07:28:24